söndag 27 december 2009

Nu ska julen dansas ut

Så var julen slut för i år då, 11 månader kvar innan man måste börja vara snäll igen.

Uppesittarkväll för en

Jag måste helt klart ha varit snäll i år!

Kalle Ankas jul innan släkten kom. Varför fick man inte se om Långben fångade upp husvagnen med Musse och Kalle i år?

Julmiddag 1

Som kusinvitamins kille sa – bäst att passa på att äta när de finns mat! Så jag laddade upp rejält med mat.

Massor med ungar som var sugna på julklappar. Årets klapp hos familjen Haarala var Rubrik's kub.

Julklappsutdelning

Måste verkligen ha haft ett bra år vad gäller snällhet, ännu mer klappar åt mig.

En alkoholhaltig glittrig dryck när de flesta åkt.

Julklappsutdelning 2

Ännu en klapp åt mig!


Julmiddag 2

Vi hade tänkt avsluta storstilat med att släppa iväg varmluftsballonger

Men vi fick mer av en majbrasa då de var hål i ballongerna.

Några favoritklappar

En stickad tröja

Ett rockigt rutigt armband

En lila ascool klocka, precis som jag önskat av tomten =D
Fick faktiskt 100% av sakerna som stod på min önskelista, en klocka, en resväska och senaste Harry Potterfilmen ;)

Känner att jag börjat de nya snällåret bra genom att vara världen bästa moster, inte sant fjortis? ;)