onsdag 21 juli 2010

Varning, varning! Varning för deppigt inlägg! MITT LIV SUGER!

Mitt liv suger!
Jag vet vad ni tänker, hon är knäpp hon har jobb och bostad och vänner och sånt, vad deppar hon för?
Det skiter jag i! För mitt liv suger!
Jag hatar mitt jobb! Jag kan det inte och det finns inget att göra. Jag ramlar ner mellan två stolar, NSD som kämpar för att snyta ur sig till en hel tunn tidning och inte riktigt har ork att snyta ur sig även en TV-nyhet och 24Norrbotten som kräver ett inslag om dagen. Och jag känner mig fruktansvärt olycklig där jag ligger mellan stolarna.
Sen har jag lingonvecka, alltid en katastrof.
OCH jag kom precis ut från toan där jag lagat min bh med en säkerhetsnål.
Plus att jag saknar Stockholm.
Och att jag ständigt är förkyld.
Nu har jag gnällt av mig. Ikväll kommer ett inlägg om natten i en trädkoja. Och bilder.

Inga kommentarer: