tisdag 3 april 2012

Stockholm i mitt hjärta

Har haft en helt underbar vecka i Stockholm.
Mest har jag väl fikat. Mest med Emma, men även med Emma och Moa och sen Emma och Frida och en kvart senare med Robin och dagen efter med Emma och dagen efter det med Emma och Karin. Och det var bara fikastunderna på café Dox. Sen fikade jag, Emma och Emmas lillasyster Johanna på Espresso House.
Jag var på intervju på ett produktionsbolag och om bara arbetsförmedlingen är på så blir jag i Stockholm mellan den 2a maj och 2a november. Awesome!

Vi var på tur till Segersäng och familjen Bergvall och åt kinamat på Nynäshamns enda kinarestaurang.

Emmas lillasyster Johanna med hennes fina rosa paraply.

Vi var på loppis på Gärdet. Mycket prylar och mycket folk.

Emma löpte knäckformar.

I kollektivet spelades det Skylanders. Ett jätteroligt spel för X-box. Vi behöver ju inte nämna att de är ett barnspel.

Mitt fönster en mörk och regnig kväll när jag inte kunde sova.

Emma vid "vårat" bord på Café Dox i Gamla Stan.

En av de få stunder då solen nästan sken.

Men mest så snöade det. 

Stoooooora jävla snöflingor!

Det var till och med så kallt att snön la sig på backen och stannade kvar! Jag som hade min nya vårjacka!

Inga kommentarer: