fredag 2 mars 2012

På miniäventyr eller nå liknande...

Idag har jag och mammafarmor varit i Nordanträsk och varit barnvakter. 

På så här bra humör var Linnea. Det var bara nänänänänä och krokodiltårar mest hela tiden.

Enklast (och bäst för veka faster-hjärtan) var att låta henne göra precis som hon ville. Typ gå med skorna inomhus och slå faster med en hårborste.

När det var dags att att sova lunch så tog vi en promenad i solen. 

Det var ju sjukt kul att sparka! Tror jag måste skaffa mig en!
(Foto: Alexander Wikström)

Brorsan och Gunilla borde skaffa en sparklåda så man kan söva Linnea på sparken istället för i vagnen. Hade ju varit supermysigt =D

Cooooooool kille.

En trött liten tjej som absolut inte ville sova.
Foto: Alexander Wikström

Tillbaka hemma så gick vi ut på miniäventyr.

Två solar eller porten till Narnia?

Hit tog vi oss, men pensionärs-versionen av mig tog sig inte ända fram för att plåta närmare. Dumma knä och dumma djupsnö!

Cooooool kille 2.

Coola Kalle

Ibland kan snö på linsen göra susen för att få till en snygg vinjettering.

Kalle ger mig onda ögat!

Inga kommentarer: